خانه > دسته بندی نشده > آشنایی بیشتر

آشنایی بیشتر

روز اول که این وبلاگ را ایجاد کردم عجله داشتم و نتوانستم خودم را بهتر معرفی کنم

اولا که سال نو رو به همه شما عزیزان تبریک می گم

من کوروش از سرزمین زیبای بلوچستان و از مردمان خون گرم مهمان نواز و ایران دوست بلوچ هستم قومی که بعد از انقلاب سختی های بسیاری را متحمل شد البته قبل از انقلاب نیز بلوچ ها سختی ها و مشقت های فرورانی را متحمل شده و زندگی را به سختی گذارندند ولی بعد از انقلاب مشقت ها وزحمت ها سختی ها و شکنجه ها بیشتر شد و مردم بلوچ تحمل و صبرشان کمتر کار به جایی رسید که اکثر بلوچ ها به ترور روی آوردند

اگر کمی به نحوه نگارش جملات و سخن هایی که می گم دقت کنید متوجه خواهید شد که اعتقاد سیاسی من به چه شکل است هدف از ایجاد این وبلاگ کمی درد دل با شما عزیزانیست که هم وطن و هم زبان من هستید

امیدوارم مطالبی رو که در آینده قراره بنویسم مورد پسند شما واقعا بشه

مطالب من سیاسی اقتصادی لینوکسی و وردپرسی خواهند بود زیاد دوست ندارم خودم رو حرفه ای بدونم ولی اطلاعاتی به اندازه سر سوزن از وردپرس دارم که امیدوارم به دردتون بخوره

سعی نمی کنم از شخصیت سیاسی و احزاب جانبداری بکنم و سعیم بر این خواهد بود که مطالبی که می نویسم به زبان ساده و عامیانه باشه تا شما عزیزان درک بهتری از تفکر من داشته باشید

دسته‌ها:دسته بندی نشده
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

