خانه > نوشته های من > دعوتنامه بالاترین

دعوتنامه بالاترین

سلام

همین آلان داشتم سایت بالاترین رو میدیدم یه سایت محبوب برای کاربران ایرانی همیشه به بالاترین میرم و مطالبش رو می خونم اما هیچ وقت نتونستم عضو شم چون دعوتنامه می خواد

می خواستم بگم از دوستان اگر کسی دعوتنامه بالاترین رو داره برام یکی بفرسته

ایمیلم اینه

kurosh.kurosh250@gmail.com

برای اینکه بدونید من چجور آدمیم مطالبم رو می تونید بخونید(البته اگه بهم اعتماد ندارید می تونیم کمی با هم چت کنیم)

دسته‌ها:نوشته های من
  1. مه 29, 2011 در 8:34 ب.ظ.

    سلام . من هم مستحق هستم خیلی دنبالش گشتم ، لطف می کنید یک دعوتنامه بالاترین به من هم بدهید. یک دنیا تشکر

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

