خانه > نوشته های من > کی دعوتنامه بالاترین می خواد

کی دعوتنامه بالاترین می خواد

کی دعوتنامه بالاترین می خواد هر کی می خواد بهتره نخواد چون این فقط یه افسانه است

4000سال قبل از میلاد مسیح و هنگامی که دولت آشور و ایلام با یکدیگر درگیر بودند دعوتنامه بالاترین اختراع شد در مکتوبات آشوری در رابطه با چگونگی ارسال این دعوتنامه نوشته شده

همچنین ایلامی ها در معبدشون دائم این ورد رو می خوندندhttps://balatarin.com/

هنوز معلوم نیست که دعوتنامه بالاترین کی و کجا از صحنه گیتی محو شد فقط مورخین اینو می دونند که امروزه چیزی به اسم دعوتنامه بالاترین وجود نداره

دسته‌ها:نوشته های من
  1. آوریل 8, 2011 در 2:20 ب.ظ.

    این چی هست؟
    من فقط اسمشو چندبار از زبون پدر پدربزرگم که وقتی بچه بودم عمرشو داده به شما شنیدم!

    • آوریل 9, 2011 در 12:17 ب.ظ.

      احتملا پدر بزرگتون هم در کتابی جایی خونده چون دعوتنامه بالاترین مربوط به قرن ها پیشه

  2. آوریل 9, 2011 در 12:51 ق.ظ.

    سلام کوروش جان
    من آدرس وبلاگ رو به http://www.tariki.ir تغییر دادم.

    • آوریل 9, 2011 در 12:15 ب.ظ.

      خوبه اینجوری از لحاظ فیلترینگ هم مشکلی نداری

  3. ali
    آوریل 15, 2011 در 4:47 ق.ظ.

    نمیدونم کامنت های قبلیم رسید یا نه ولی باز هم میگم که دعوت نامه فرستادم برو بردار 🙂

    • آوریل 15, 2011 در 2:41 ب.ظ.

      نه نظرات قبلی شما رو ندیدم ظاهرا ارسال نشدند
      خدا خیرت بده خیلی ممنون خیلی وقت بود دنبال دعوتنامه بودم
      نمی دونم چجوری ازتون تشکر کنم

      اجازه بده از همینجا ماچت کنم

  4. hosein
    آوریل 29, 2011 در 7:26 ق.ظ.

    سلام ، اگه میشه برای من هم ارسال کنید
    تشــــــــکر

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

