خانه > نوشته های من > هفت خان بالاترین را رستم نمی تواند برود

هفت خان بالاترین را رستم نمی تواند برود

مدتها بود بنده به دنبال دعوتنامه بالاترین سایت ها و وبلاگ ها را زیر ور رو می کردم دو مطلب هم در این راستا در وبلاگ درج کردم تا اینکه به لطف خداوند یکی از بازدید کنندهگان برایم دعوت نامه فرستاد آلان دو روز است که دارم تلاش می کنم سوالات آزمون ورودی بالاترین را پاسخ دهم سوالات آسان است اما آنقدر سیستم بالاترین مشکل دارد که یک سوال را نزدیک به ده بار از من پرسید و دست آخر هم گفت جواب ها غلط است حالا داشتم به این فکر می کردم اگر رستم زنده بود می توانست آزمون ورودی بالاترین را تکمیل کند

جواب این است

هفت خان بالاترین را رستم نمی تواند برود

دسته‌ها:نوشته های من
  1. green4ever
    آوریل 18, 2011 در 10:01 ق.ظ.

    سلام دوست غزیز..خسته نباشید…بنده مدتی است که به شدت دنبال یک دعوتنامه بالاترین هستم…خیلی برام مهمه که عضو بالاترین بشم…با توجه به اینکه جنابعالی در بالاترین تازه عضو میشید ، احتمالا 2 تا دعوتنامه میتونید بفرستید…خیلی خیلی ممنون میشم اگه لطف کنید و یک دعوتنامه برای من بفرستید…

    • آوریل 18, 2011 در 10:46 ق.ظ.

      من هنوز عضو بالاترین نشدم حالا گیریم که عضو هم بشم چطور می تونم به شما اعتماد کنم

  2. green4ever
    آوریل 18, 2011 در 11:16 ق.ظ.

    اعتماد؟؟؟ متوجه نمیشم…بنده این عضویت رو فقط برای نظر دادن در بالاترین و شرکت کردن در بحثهای کاربران میخوام…شنیده بودم هر عضو دربالاترین میتونه 2 تا دعوتنامه بفرسته ، واسه همین گفتم شاید بتونم عضو بشم…
    ضمنا : در صورت ارسال دعوتنامه و عضویت من ، شما دیگه هیچ مسئولیت و ارتباطی در مورد فعالیت های من ندارید …در نتیجه اعتماد که نمیخواد…
    در هر صورت ممنون..هر جور راحتید، میتونید بفرستید یا نه…

    • آوریل 18, 2011 در 11:59 ق.ظ.

      دوست عزیز من همین پیش پای شما عضو شدم ولی نمی دونم چجوری میشه دعوتنامه ارسال کرد فکر نکنم بتونم دعوت نامه ارسال کنم ظاهرا باید تعدادی لینک ارسال کنم و از کاربرای دیکه امتیاز دریافت کنم تا بتونم دعوتنامه بفرستم به هر حال اگه شما می دونید چجوری میشه دعوت نامه فرستاد به ما هم بگید اون وقت براتون ارسال می کنم
      در مورد اعتماد من ترسم بیشتر از اینه که یه وقت خدایی نکرده زبونم لال شما ارزشی باشی البته بهتون بر نخوره ولی خب باید به ما هم حق بدی

  3. آوریل 19, 2011 در 6:49 ب.ظ.

    سلام…
    خوش اومدی به بالاترین. خدمت شما و green4ever عزیز عرض کنم که برای ارسال دعوت نامه باید یه مدت از عضویت کاربران در سایت گذشته باشه و به طور اتفاقی هر از گاهی برای کاربران ارسال میشه. حالا این وسط ممکنه یک نفر تو یک سال 20 دعوت نامه گیرش بیاد ولی فرد دیگر هم 2 تا بیشتر گیرش نیاد.

    green4ever :
    اعتماد؟؟؟ متوجه نمیشم…بنده این عضویت رو فقط برای نظر دادن در بالاترین و شرکت کردن در بحثهای کاربران میخوام…شنیده بودم هر عضو دربالاترین میتونه 2 تا دعوتنامه بفرسته ، واسه همین گفتم شاید بتونم عضو بشم…
    ضمنا : در صورت ارسال دعوتنامه و عضویت من ، شما دیگه هیچ مسئولیت و ارتباطی در مورد فعالیت های من ندارید …در نتیجه اعتماد که نمیخواد…
    در هر صورت ممنون..هر جور راحتید، میتونید بفرستید یا نه…

    green4ever عزیز؛ امیدوارم به شما برنخوره ولی همینطور که این دوستمون گفتن چه طور میشه به شما اعتماد کرد؟! ببخشید که من این رو میگم…
    ولی به هر حال یک ایمیل فقط برای عضویت بالاترین در جی میل بسازید و اینجا بذارید و من دعوت نامه میفرستم. موفق باشید…

  4. green4ever
    آوریل 21, 2011 در 6:54 ب.ظ.

    سلام آق کاکو عزیز…خیلی ممنون.یک جیمیل برای بالاترین ساختم..خیلی ممنون میشم ازتون…واقعا لطف میکنید…
    greenbalataringh@gmail.com
    راجع به اعتماد هم درست میگید…قبل از فرستادن دعوتنامه هر سوالی دارید در خدمتم که بهتون ثابت بشه ساندیس خور و عرزشی نیستم…بازم ممنون.

  5. آوریل 22, 2011 در 12:26 ب.ظ.

    سلام مجدد…
    متاسفانه امروز بالاترین دعوت نامه ها رو محدود کرد به ماهی 2 دعوت نامه برای تمام کاربران بالای 1000 امتیاز و من تا دیروز 9 دعوت نامه داشتم و امروز به ناگاه شد یکی و چون قولش رو به شما داده بودم، براتون فرستادم.
    من به شما اعتماد کامل دارم و حرف شما ملاک هستو به راستی و صداقت شما شکی نیست. باور کنید یک دعوت نامه اینقدر ارزش نداره که هم من و هم شما وقتمون رو براش بذاریم…
    شاد و پیروز باشی…

    • آوریل 22, 2011 در 2:23 ب.ظ.

      ای بابا عجب بد شانسی منم خیلی دوست داشتم دعوتنامه بفرستم برای یکی از دوستام منتظر بودم ماه بعد برام امکان ارسال دعووتنامه باشه اما امروز دیدم بالاترین دعوتنامه رو محدود کرده

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

